Sellel nädalal uurime, millest lähtutakse teenuste ja toodete valikul. On olulisim hind? Ettevõtte tuntus ja maine avaliku arvamuse silmis? Või on oluline hoopis informatsiooniallikas - sõbra soovitus või massimeediast kuuldu/ nähtu? Või valite esimese ettejuhtuva pakkumise, mis sobiv näib olevat? Vastata saad siin.
Eelmisel nädalal küsisime, kust Targa Kulutaja külastajad toitu ostavad. Eelmisel nädalal küsisime portaali lugejatelt, kust nemad tavaliselt toitu ostavad. Kõige populaarsemateks ostukohtadest osutusid säästupoed, mida eelistas 46% vastanuist. Super- ja hõpermarketeid eelistas 30 protsenti portaali külastatjatest, kohalikke väikepoode 22 protsenti. Turult eelistas toidukaupu osta vaid 2% vastanuist.
Tõenäoliselt ostab turult toitu nii väike protsent inimesi, kuna turge on vähe ega pruugi seetõttu mugavalt kodu lähedal asuda. Säästupoode eelistatakse ilmselt hinna tõttu, supermarketid korraldavad klientide püüdmiseks ja hoidmiseks erinevaid kampaaniaid. Ja kui õhtul avastad, et piim on otsa saanud, vudid üle tee asuvasse keldripoodi.
Eelmisel nädalal küsisime, kust Targa Kulutaja külastajad toitu ostavad. Eelmisel nädalal küsisime portaali lugejatelt, kust nemad tavaliselt toitu ostavad. Kõige populaarsemateks ostukohtadest osutusid säästupoed, mida eelistas 46% vastanuist. Super- ja hõpermarketeid eelistas 30 protsenti portaali külastatjatest, kohalikke väikepoode 22 protsenti. Turult eelistas toidukaupu osta vaid 2% vastanuist.
Tõenäoliselt ostab turult toitu nii väike protsent inimesi, kuna turge on vähe ega pruugi seetõttu mugavalt kodu lähedal asuda. Säästupoode eelistatakse ilmselt hinna tõttu, supermarketid korraldavad klientide püüdmiseks ja hoidmiseks erinevaid kampaaniaid. Ja kui õhtul avastad, et piim on otsa saanud, vudid üle tee asuvasse keldripoodi.
No comments:
Post a Comment